Tuesday, April 14, 2009

Saat2 dinikahi....


Woah...mmg berdebar2 saat menanti detik suamiku melafazkan akad ketika majlis pernikahan. Majlis berlangsung di Masjid Jamek Tangkak kira2 jam 5 petang tanggal 28 Mac 2009...Dengan berwalikan bapa tersayang, dan dua orang saksi segalanya OK!. Terima kasih kpd semua yang terlibat menjayakan majlis ni..love u all..


Aku pakai baju kurung moden warna biru awan..dengan bertudung litup..membawa bersama ahli keluarga tersayang dan 11 dulang hantaran. Masuk masjid dan duduk penuh sopan di hadapan pak imam..aku duk atas bantal putih, tunduk.


Bila imam tanya setuju x dinikahkan?aku cepat2 jwb.. setuju!!hahaha..aku tengok bakal suami ketika itu pucat gile muka dia..hoho..aku lak, kontrol2 sopan, dalam hati, nebess beb..


Dan segalanya berjalan lancar, imam xbanyak soal, mengetuai majlis pernikahan tu. Dengan sekali lafaz (laju gle laki aku lafaz akad) Siti Azielah Wahi kini sah bergelar isteri kepada Mohd Safuan Abd Rahman. Dan mulai detik tu, terpikul la tanggungjawab dan tugas baru utk aku selaku isteri, dan aku berikrar tuk jadi yang terbaik untuknya selepas kami malayari alam bercinta lebih kurang 6 tahun!!

No comments:

Post a Comment