Monday, July 13, 2009

CAKNAku di Langgar...

kesian kete cakna aku kemek
BALIK dari vacation kt Sabak Bernam, aku singgah ofis kejap, tuk amik kete, n ketuk story jp..story x siap ag...so bila sattle suma, aku pun gerak balik.. dari ofis di seksyen 15 shah alam, aku kena pusing 3 roundabout sebalum masuk ke hicom, n masuk pulake highway elite tuk balik ke sepang.. malang sekali, di roundabout terakhir, ketika sang kancilkuyang cakna itu sedang cuba memasuki bulatan, tetiba... bedentumm.... aku terhentak ke belakang sit..punggung kete ku dicium dengan kasarnya daa...aku dilanggar oleh kereka Toyota Unser, dgn momentum yg akgak kuat juga.. oleh kerana dilanggar, lantas kereta aku ter'kehadapa. n memasuki bulatan. aku x boleh berhenti dalam bulatan yg sibuk tu, nanti kena langgar pulak ngn kete lain, makanya aku teruskan perjalanan lebih krang 10 meter, n berhnti d tpi...dgn haapan org yg langgar tu akan bnti ikut bontot aku..yelah kn dia salah ciom bontot org? Malang sekali, dia caloooo..dlam terpisat2, terkejutt n blur, aku x dpt ingt la no kete org tu.. aku paling risau kandungan ku ini, bukan sang kancil itu.. hmm...mudah2an selamat semuanya..aminnn...

No comments:

Post a Comment