Tuesday, July 7, 2009

KaWan2Ku

di rumah saya

karaoke session

MENYOROT kembali kenangan masa belajar kt UPM dulu,me n my 'klik' mmg agak aktif dalam menganjur pelbagai aktiviti,termasuk aktiviti santai n sosial, mahupun amal,, untuk KAMI sendiri..
Bukan x mau cmpur aktiviti kolej or campus, tapi oleh kerana terlalu sibuk dgn aktiviti kami, TERMASUK SUBJEK Cos kami yg perlukan kami x cmpur org lai, kena shooting drama la, mik2 gmbr, editing etc...kaMi xda masa tuk semua tu..setiap mggu, ada2 saja aktiviti, air terjun, genting, shoping, lepakking kt mamak, kat mana2 aje or tgk movie, karoke, dan sebagainya, dan setiap aktiviti itu akan dimuatkan juga sesi fotografi oleh gang2 yg sememangnya camera mania n kaki posing.
Tajul yg paling suka amik2 gmbr,mempraktikkan kemahiran yg dh dipelajari masa kelas fotografi.dan kami yg lain sibuk bergambar. Bila gmbr siap, dia tnya, nape gmbr dia asyik xda dlm pic..haha
Kami terus aktif even dh hbs belajr, cumanya aku agak slow joint mereka, since aku dh sibuk mulakan persiapan nk kwen..n of cos la bila khwin, aku terpaksa tggl sume bibit2 indah yg akan mereka lakukan bersama.
Kecuali rubi n yus, yg lain mmg aku xda jupe lepas khwin.last sekali masa mrk dtg weding aku..Setelah 3bulan aku berkahwin, mereka dtg melawat aku di rumah!Sonoknye, lama x jmpe org2 yg mmg happening n gile2 tu. Sedikit persiapan aku buat dgn bantuan suami, memasak la, apa yg mampu.
Menunya 3 in 1..Soto, mee sup, n mihun sup..sumenya guna kuah sup yg sama..dan cuci mulut dgn buah2an tempatan. Jadikla, daripada xda..
N b4 balik sempat la bergambar candid, n buat2 candid. Pastu dorg p shot gmbr kt around ptrajaya, aku xpat joint. Sambung la pulak dgn aktiviti karok,kt superstar Alamanda walaupun masing2 suare mmg blh jd ARTIS..artis la sgt..haha . n MAsa yg sama aku n hubby akan tgk wayang..cite ice age 2, n transformers..
Cte ice age mmg besh..but tranfomers bg aku indah khabar dari rupe..aku bleh tdo sepanjang wayang dimainkan..haha
Ok kwn2, (yda, ruby,yus, tajul, jiji, ikmal, hilmi (xdtg), aiman, aku gembira ada kwn2 mcm kamoo..n harap ikatan persahabatan kita x putus..smpai kte beranak pinak..dtg rumah tgk baby I soon ya..juga pd juli n mimi..tq sudi dtg..daaaaa……





2 comments:

  1. zila...ada cite tentang ko d wen ini...c ya... =) http://suhanaros.blogspot.com/2009/03/perkahwinan-zila-safuan.html

    ReplyDelete
  2. ohh..tq.wrote ttg aku..actually aku dh baca aritu..tp penat jek aku komen pepanjang, tp x post upenya..tq ek..suker.. :)

    ReplyDelete